Grattis mamma!

Idag lördag 6 mars har vi gratulerat mamma som fyllde jämnt hemma hos mig! Ett par små fina presenter fick hon på morgonkvisten innan frukosten. I paketen fanns; ett par solglasögon som man kan sätta över de vanliga glasögonen (passade egentligen riktigt bra idag när vintersolen gnistrade som värst i snön...) och ett par guldörhängen i form av små blommor.



Senare åkte vi till Jönköping och avslutade dagen med buffé på Pallas Atena innan vi mätta och belåtna åkte hem och kollade på slutet av Andra chansen.

I morgon bitti åker Hannihs och jag till Norrköping där det vankas både tävling och test. Mattis ska spela match mot Dalen - jag håller tummarna för laget på distans :).

Dax för kudden! Kramizar!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter både fint och roligt!



Lycka till imorgon då allihop :)

2010-03-07 @ 01:36:44
URL: http://suregnig.wordpress.com
Postat av: Gunnel

Ja, tack för både sång och presenter och god mat.

Älskar er alla.

Solglasögonen kom väl till pass när jag körde hem på söndag e.m. och hade solen rakt i ögonen.

Puss o kram från mor/mormor

2010-03-08 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0