Tisdag 23 februari

Känner mig omringad av magsjuka! Idag är Mattias hemma med ont i magen. På jobbet är jag nästan själv för Therese är också hemma med magsjuka och Katarina är förkyld. Fruar och andra bekanta till arbetskamraterna verkar också ha åkt på detta och i Halmstad har mamma just legat med magsjuka. Jag vill INTE att det ska vara min tur snart...  ((:-(                    

Ute faller förstås snön och alla isträning är inställd till torsdag eftersom ishallen i Nässjö är stängd pga problem med taket. Så ikväll behöver jag inte agera chaufför.

Inatt är det konståkning, äntligen dags för damerna i OS. Korta programmen är det som gäller inatt, dags att programmera videon igen!!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Snoffsan

OK här är det förkylning :(



Just nu mest jag, innan dess Göran och Fred. Lydia vet jag inte...



Tur vi inte kom till er för jag vill INTE ha magsjuka!!



I Halmstad är det nog ingen risk för magsjuk, men kanske i Båstad...

Om vi nu kommer dit, vädret verkar ju inte så lovande; regn och snö på fredagen och lördagen :(

2010-02-23 @ 21:28:03
URL: http://suregnig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0