Onsdag 24 februari

Jobbat idag. Tog långlunch så jag hann iväg till frissan och klippa mig. Det var så soligt och fint idag så bilen var faktiskt riktgt varm och skön när jag hoppade in! Skööööönt!!
Slapp skjutsa Hannah till fotbollsträning ikväll eftersom de nu tränade på konstgräset i Nässjö och därför kunde plocka upp Hannah på vägen :).

Jag har kollat på dessa damers kortåkningsprogram från OS på Internet nu.
Ska bli riktigt spännande att få se vem som vinner striden och tar hem guldmedaljen!
 


              Yu-Na Kim                      och                 Mao Asada

På lördag är det klubbtävling i Värnamo för Hannah (och mig), så hon laddar förstås genom att kolla på OS-åkarna ;). I morron är det träning i Eksjö och min tur att skjutsa. 
Hoppas att sonens träning i Nässjö blir av i morgon. Om de nu inte beslutar sig att fortsätta hålla ishallen stängd...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejar på Mao <33

2010-03-01 @ 18:05:59
URL: http://hallonlandet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0